TEAMMEDICOVEROPTYK
Dlaczego to właśnie z nami warto pracować!
Nasze historie:
Jak Marta została Kierownikiem ds. Wsparcia Biznesu?
Dlaczego Oskar wybrał pracę w Medicover Optyk ?
Jak rozwijała się kariera Ani w Medicover Optyk?
Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników!
Sprawdź co nas wyróżnia:
Optometryści
Doradcy klienta
Dla wszystkich naszych pracowników:
Zastępca kierownika
Ekspert ds. Rozwoju Optometrii
Sebastian
Ewelina
Lubię tę pracę ponieważ daje możliwości i mogę się w niej rozwinąć na każdej płaszczyźnie. Atmosfera motywuje do działania, każdego dnia czekają na mnie nowe wyzwania.
Specjalista opiekuje się pacjentem. Przedstawia mu możliwości i rekomenduje najlepsze dla niego rozwiązanie, biorąc pod uwagę potrzeby. Dodatkowo, jako stylista dobiera oprawę okularową tak, aby pasowała do pacjenta.
Dba również o cały proces realizacji zamówienia: od doboru odpowiedniego produktu do skompletowania gotowych okularów, a także o pełną obsługę posprzedażową.
Natalia
Jego zadaniem jest opieka nad pacjentem w gabinecie optometrycznym. Bada różne aspekty widzenia - ostrość wzroku, wadę refrakcji, widzenie obuoczne. Dba o to, aby pacjenci cieszyli się dobrym, komfortowym widzeniem, rekomenduje odpowiednie dla każdego pacjenta rozwiązania optyczne. Współpracuje także z Okulistami w Medicover, aby wzrok i widzenie pacjenta zostały zbadane kompleksowo.
Oskar
Specjalista
Optometrysta
Poznaj naszych pracowników
Cenię sobie pracę w Medicover za możliwość ciągłego rozwoju swoich kompetencji, świetną atmosferę i zgrany zespół oraz za to, że pomagam pacjentom, aby lepiej widzieli.
Zastępca kierownika jest osobą, która uczestniczy w zarządzaniu salonem. Podczas nieobecności kierownika pełni jego funkcję, a na co dzień wspiera go . Zastępca jest również odpowiedzialny za wykonywanie prac administracyjnych, a także odpowiada za poprawne funkcjonowanie salonu. Najważniejszym zadaniem zastępcy kierownika jest wspieranie specjalistów w ich codziennych obowiązkach swoją wiedzą i doświadczeniem.
Zastępcą kierownika może zostać każdy Specjalista, który będzie chciał rozwijać się jako lider.
Praca w Medicover Optyk pozwala mi na rozwijanie umiejętności w przeróżnych dziedzinach. Mogłam rozwinąć swoją samodzielność, kreatywność i pewność siebie. Mam realny wpływ na zarządzanie działaniem salonu i podoba mi się, że mogę realizować różne pomysły.
Zadaniem eksperta ds. rozwoju optometrii jest przede wszystkim wsparcie merytoryczne optometrystów w ich codziennych obowiązkach, a także w trudnych przypadkach medycznych. Ekspert rozpatruje również reklamacje, gdy wymagana jest jego pomoc, oraz weryfikuje obszary pracy optometrystów wymagające poprawy i akceptuje wdrażanie nowych standardów.
Lubię swoją pracę dlatego, że mogę działać na wielu płaszczyznach. Mogę badać jako optometrysta, a także rozwijać swoje umiejętności zarządzania na stanowisku eksperta ds. rozwoju optometrii.
Kierownik
Marta
Kierownik salonu jest głową zespołu. Zarządza personelem salonu optycznego oraz dba o rozwój swoich pracowników. Jest odpowiedzialny za wyniki sprzedażowe, poprawne funkcjonowanie salonu, a także utrzymanie wysokich standardów obsługi i najlepsze doświadczenia klienta. Kierownik zarządza również stanem magazynowym, dba o różnorodność oraz jakość asortymentu. Ma wpływ na tworzenie i wdrażanie procesów w całej sieci, angażuje się w różne projekty, a także reprezentuje salon na wydarzeniach branżowych.
Za co lubię pracę w Medicover Optyk?
Za to, że mogę się rozwijać i sama decydować o przebiegu mojej kariery. Czuję, że moje zdanie jest istotne dla firmy. Jako kierownik mogę angażować się w wiele różnych ciekawych projektów, dzięki czemu moja praca jest pełna wyzwań. Samodzielnie buduję swój zespół, w którym dbam o rozwój i zaangażowanie.
dofinansowanie zajęć sportowych
Co zyskujesz pracując z nami?
%
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie
szkoleń i kursów
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe
produkty i usługi
dofinansowanie biletów
do kina, teatrów
program rekomendacji
pracowników
Jak wygląda proces wdrożenia?
Pierwszy dzień w pracy
Pierwszy dzień w pracy jest bardzo emocjonujący. Dlatego w tym dniu spotkasz się ze swoim bezpośrednim przełożonym - zobaczysz salon i poznasz zespół, z którym będziesz współpracować.
To jest też dzień, w którym przejdziecie przez kwestie administracyjne i uzyskasz dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi pracy.
Szkolenie wstępne
Wiemy, że rozpoczęcie pracy w nowej firmie może być stresujące, więc zaplanowaliśmy cały proces wdrożenia tak, aby go ułatwić. Zaplanowaliśmy dla Ciebie proces szkoleń wstępnych, dzięki któremu dostaniesz od nas pełne wsparcie.
Rozpoczynając pracę w Medicover Optyk, trafiasz pod opiekę Kierownika Salonu, w którym będziesz pracował, oraz naszych szkoleniowców, którzy przeszkolą Cię zarówno z wiedzy produktowej, jak i procesu sprzedażowego.
Nie martw się. Nawet, jeśli nigdy wcześniej nie pracowałeś w branży optycznej, to nasi szkoleniowcy zapewnią Ci pełne wsparcie w poznawaniu wiedzy.
Najważniejsze dla nas są chęci – całej reszty Cię nauczymy !
Po kilku dniach od rozpoczęcia pracy zaprosimy Cię na szkolenie wstępne, na którym opowiemy Ci m.in.: o systemach informatycznych, na których pracujemy, o produktach, które sprzedajemy, oraz przekażemy Ci informacje z dziedziny optyki, które będziesz wykorzystywać w swojej pracy.
Ostatnim etapem wdrożenia będzie szkolenie ze Standardów rozmów z klientami.
Na temat pracy porozmawiaj z Katarzyną,
opiekunem rekrutacji dla Medicover Optyk
Katarzyna Sztuber
tel.: + 48 660 778 479
e-mail: katarzyna.sztuber@medicover.pl